Acadèmia Aula’t – L’educació jove i dinàmica

AULA'T

És la nova aula d’estudis a Santa Coloma de Farners. Un espai que tothom coneix, però que comença una nova etapa, amb energia nova i més jove!

L’aprenentatge és un creixement personal i emocional, i la identitat ha de transmetre aquest concepte.

El nom indica un espai, l’acció d’entrar-hi. Així que posem el logotip sempre dins d’un espai. Les propietàries són joves, dinàmiques, i amb energia, igual que els seus alumnes. Per què no ho pot ser la marca? Inclinant-la guanya dinamisme.

La marca transmet tant el significat del nom, com l’objectiu que els alumnes creixin dins de l’acadèmia.

Hi posem una mica de color, que sigui més intens, alegre, enèrgic…

Hem treballat, una paleta de colors, prou amplia, permetent la combinació d’aquests colors en qualsevol criteri, perquè la marca transmeti diversitat i varietat.

Aquest mateix requadre que utilitzem per definir l’aula, el podem repetir i sobreposar-los per visualitzar una suma d’elements, de coneixements, de nou, l’aprenentatge.
A l’acadèmia l’edat dels alumnes és molt diferent, així que s’adapten i modifiquen el llenguatge que utilitzen per a cada franja d’edat. Per això treballem elements gràfics iguals en llenguatges diferents.
Hem desenvolupat:

· Llenguatge gràfic
· Identitat gràfica
· Branding

· Marxandatge
· Comunicació xxss
· Retolació