Margot Melmelades
A Margot els agrada conèixer la procedència dels seus ingredients, així que treballen amb pagesos de la zona, que cultiven seguint mètodes d’agricultura ecològica.
Directament al camp, seleccionen les fruites i les verdures en el punt òptim de maduració. Per conservar el sabor i les propietats dels ingredients, segueixen mètodes d’elaboració artesanals
per a cuinar receptes tradicionals, obtenint un producte natural i de gran qualitat.
La marca es volia posicionar dins del mercat dels productes ecològics, diferenciant-se dels existents, i apropar-se cap a un producte més gurmet, més fresc, nou i diferent. Sense oblidar que és artesanal i utilitza receptes tradicionals.
El desenvolupament de la marca està marcat pel color, propi dels ingredients, i el detall en la lletra g del logotip, dibuixada a partir d’una espiral que representa el gir del gest de remenar, que és clarament un procés artesanal.
Les etiquetes han estat dissenyades de forma minimalista, treballant-les amb un màxim de dos colors i cuidant la composició tipogràfica, sense elements il·lustratius o fotogràfics. Una etiqueta neta que transmeti la qualitat que hi ha dins dels pots.
Hem desenvolupat:
· Llenguatge gràfic
· Identitat gràfica
· Branding
· Packaging
· Disseny web
· Retolació