Demana.cat – Apropar al petit hostaler el comerç Online

Una solució per al petit hosteler

L’inici de la pandèmia de la Covid-19 el passat març, el confinament i les mesures restrictives per tal de garantir el benestar de la societat, va fer aparèixer l’anomenada nova normalitat. On per tal de garantir la distància social, el comerç online es va convertir en l’única via per continuar amb el negoci.

Un dels sectors més tocats va ser la restauració, que amb les restriccions més dures i el daltabaix econòmic, no podien permetre botigues online o les altes comissions que les plataformes de menjar online els cobraven.

demana-cat - comunicació app-ecommerce per restaurants

Per això vam desenvolupar demana.cat, amb la premissa que fos molt senzill d’utilitzar i gestionar, amb un cost mínim.

Una plataforma que permetés als clients de sempre seguir demanant el de sempre, però ara de forma digital.

“El que abans feien amb un gest ara ho faran amb un click” es va convertir en lema. D’aquí en va sortir el nom i la imatge de marca, amb aquesta mà amb el dit aixecat, amb la que cridàvem al cambrer i ara seleccionem el que volem menjar al nostre dispositiu mòbil.

Vam triar el color verd per allò que diuen que és el color de l’esperança, i era una cosa que a tots ens feia molta falta.

Tots els elements de comunicació els hem treballat buscant la proximitat i la transparència del projecte. En el web podeu trobar tota la informació, exemples i preus.

També hem treballat elements impresos que ens han ajudat a donar-nos a conèixer, així com diferents campanyes de Google Ads, Facebook i Instagram. En aquesta darrera xarxa és on ens hem bolcat al 100% per a comunicar i fer més visible la plataforma.

 

 

La plataforma és una aplicació web que es pot configurar en molts aspectes, ha estat pensada amb i per a hostalers.

Disposa de dos mòduls principals, el del menú diari i el de la carta, cada un d’ells amb elements propis i personalitzables.

L’hostaler podrà adaptar el seu web demana al servei que ofereix, és a dir, menjar per emportar, servei a domicili o totes dues opcions.

Permet el pagament online a través de les plataformes Redsys, Paypal i Stripe, garantint la seguretat de les transaccions.

Cada hostaler disposa de la seva pròpia direcció demana.cat, i li fem arribar diferent material de comunicació i el seu codi QR.

La gestió interna ha estat pensada perquè sigui fàcil per a usuaris amb nivells baixos d’informàtica. Les comandes arriben al correu o a la plataforma i són responsive per a ser impresos en qualsevol impressora.

També s’han desenvolupat diferents manuals per a cada un dels apartats, que expliquen tant la configuració inicial com diferents consells a l’hora d’afrontar la venda online.

Hem desenvolupat:

· Llenguatge gràfic
· Identitat gràfica
· Disseny web
· Desenvolupament de producte

· Comunicació
· Animacions
· Il·lustració
· Xarxes socials