Situem Orient en un espai llunyà d’on som.
I això és el que nosaltres fem amb les marques, fer-les anar més lluny d’on són ara.
Per fer-ho, desenvolupem el projecte en diferents fases, amb implicació, coneixement, criteri i un dialeg critic que permeti aflorar la creativitat.
Anàlitzem i investiguem en profunditat
Conèixer i entendre el context que envolta el projecte, la gent que ha d'interactuar amb el teu producte, la forma com ho fan... i així poder definir les necessitats reals.
○ Model de negoci ○ Estudi de mercat ○ Public objectiu ○ Valors de marca ○ Objectius
Definim l’estratègia
Un cop coneixem el potencial de la teva marca, s'han de prendre decisions per definir l’estructura de la marca i com comunicar per aportar valor de negoci, creant una base solida que garanteixi un creixement de la marca.
○ Naming i identitat verbal ○ Arquitectura de marca ○ Posicionament de Marca ○ Pla de comunicació ○ Desenvolupament de concepte
Creació a mida
Acabarem formalitzant i implementant un llenguatge propi de marca, que aglutini els valors i els transmeti en els suports que haguem decidit, de forma clara, unificada i coherent.
○ Identitat visual ○ Direcció d’art ○ Branding ○ Producte ○ Elements de comunicació online i offline
Emprem galetes pròpies i de tercers per a fins analítics i per mostrar-te publicitat personalitzada en base a un perfil elaborat a partir dels teus hàbits de navegació (per exemple, pàgines visitades). Clica AQUÍ per a més informació.
Pots acceptar totes les galetes prement el botó "D'acord" o configurar-les o rebutjar el seu ús clicant AQUÍ.D'acord